Leebrug 2 Forum

Dit forum heeft als doel de bewoners van Leebrug 2 in Houten te informeren. Iedereen kan hier vragen stellen of opmerkingen plaatsen over Leebrug2. Het is van belang dat je duidelijk aan het onderwerp kan zien waar het over gaat.

Leebrug 2 Forum
Start a New Topic 
1 2 3
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
Re: Woon er reeds
Dag buurman! (Ik woon op 3 van de Kastanjehout). Heb jij ook problemen met verzwakking van het signaal van de televisie op de eerste en tweede verdieping? Ik heb daar een slechte ontvangst. Ik hoop dat je me even laat weten als jij het zelfde probleem hebt en hoe dat...
Views: 841   Replies: 0
Last Post: Jul 25, 2002 5:03am
by Pascal van de Ve...
Re: Re: Vuilniswagen?^%$#$%#$
Vergeten naam in te vullen. Dit bericht was zeker niet als anoniem bedoeld. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Om het nog verwarrender te maken. Gisteren reed een vuilniswagen over het Sparrenhout. Wat deze kwam doen is een raadsel, maar samen met...
Views: 739   Replies: 0
Last Post: Jul 24, 2002 11:54pm
by William
Re: Vuilniswagen?^%$#$%#$
Om het nog verwarrender te maken. Gisteren reed een vuilniswagen over het Sparrenhout. Wat deze kwam doen is een raadsel, maar samen met de buren hebben we de chauffeur aangehouden en de grijze bakken laten legen. Misschien dat de vuilophaaldienst ook eens bij het ge...
Views: 152   Replies: 0
Last Post: Jul 24, 2002 11:52pm
by Anonymous
s
Somers
Vuilniswagen?^%$#$%#$
Niet te geloven: Dinsdag jl zouden volgens telefonische afspraak zowel de groene als de grijze bakken geleegd worden. Tot mijn grote verbazing waren alleen de groene bakken geleegd en de grijze dus niet(voor de duidelijkheid). Dus voor de zoveelste keer maar weer...
Views: 158   Replies: 0
Last Post: Jul 24, 2002 1:20am
by Somers
s
Somers
Dinsdag 23 juli containers naar buiten!!
Dinsdag 23 juli containers naar buiten!! Op die dag kunnen vanaf 7.00 uur zowel de groene als de grijze containers buiten gezet worden en wellicht ook geleegd.(Daar ga ik dan maar van uit) --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Wij wonen sinds decem...
Views: 129   Replies: 0
Last Post: Jul 19, 2002 1:02am
by Somers
Re: vuilnisbakken!!!!!
Toch blijft het probleem dat men van alles en nog wat "dumpt" vuilisbak legen of niet. En over het zwerfvuil maar niet te spreken. Misschien kunnen we de bouwvakkers er ook op aan spreken.(want die kunnen er ook wat van). --- --- --- --- --- --- --- --- --- Rep...
Views: 137   Replies: 0
Last Post: Jul 18, 2002 12:06pm
by Damiaan
s
somers
vuilnisbakken!!!!!
Gisteren(16/7) zijn er geen vuilnisbakken geleegd. Dit is doorgegeven aan de gemeente. Morgen wordt ik hierover teruggebeld. Verdere info volgt. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Wij wonen sinds december 2001 al in de wijk,de bouw had eerst e...
Views: 150   Replies: 0
Last Post: Jul 17, 2002 7:18am
by somers
s
Somers
telefoonnummer BAM
Later bij Fremouw aangevraagd en ontvangen: Telefoon Bam te Bunnik 030-6598944 Via dit nummer wordt u verder verwezen wie u moet hebben. Met vriendelijke groeten, Bert Fremouw --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Het volgende mailtje kreeg...
Views: 309   Replies: 0
Last Post: Jul 17, 2002 7:01am
by Somers
s
Somers
Nazorg Leebrug2:mailtje van Fremouw
Het volgende mailtje kreeg ik van Fremouw: Geachte heer Somers, Wilt u aan de bewonerscommissie doorgeven, dat Bam Wilma te Bunnik de nazorg van Leebrug-2 zal uitvoeren. Met vriendelijke groeten, Bert Fremouw
Views: 194   Replies: 0
Last Post: Jul 17, 2002 2:08am
by Somers
laat de wijk geen vuilstortplaats worden!!
Wij wonen sinds december 2001 al in de wijk,de bouw had eerst een prachtige "container" voor vuil geplaatst. Deze is er inmiddels niet meer, maar er staan wel nog enkele gele containers en de gemeentewerf zit vlak bij. Want lieve wijkbewoners, zelf een stortplaats ma...
Views: 148   Replies: 0
Last Post: Jul 16, 2002 11:09am
by Damiaan
zolderkamer D-woningen
Om op zolder een slaapkamer te bouwen met 100mm Gibo blokken moeten ze natuurlijke eerst naar boven toe gebracht worden. Sjouwen is de voor de hand liggende manier maar heeft iemand al een slimmere (makkelijke) oplossing voor dit probleem gevonden?
Views: 158   Replies: 0
Last Post: Jun 26, 2002 2:32am
by kees storm
s
Somers
Re: Re: brievenbus op Eikenhout
Ik ga er vanuit van wel, maar zeker weten doe ik het niet. Misschien dat de Leebruggers die daar in de buurt wonen hier iets over kunnen forummen. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Ja dat had ik ook al gezien, maar wordt de brievenbus ook door TP...
Views: 143   Replies: 0
Last Post: Jun 23, 2002 8:11am
by Somers
Re: brievenbus op Eikenhout
Ja dat had ik ook al gezien, maar wordt de brievenbus ook door TPG al geleegd, wordt de post er ook uit opgehaald ? Als dat zo is dan ben ik er blij mee ! --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Handig om te weten, toch?
Views: 142   Replies: 0
Last Post: Jun 21, 2002 5:26am
by Addy Gorter
s
Somers
brievenbus op Eikenhout
Handig om te weten, toch?
Views: 150   Replies: 0
Last Post: Jun 20, 2002 11:03am
by Somers
Re: Re: Spuitwerk wanden
Het verwijderen van de radiatoren is niet nodig!! Eenvoudig de bevestigingspunten boven de radiotors losschroebven en de plaat een stukje naar voren verplaatsen. (5 minuten op=en afzetten). --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Wij hadden Stucadoors...
Views: 124   Replies: 0
Last Post: Jun 18, 2002 7:10am
by Gerard van Beek
r
ROBERT
Hoveniersbedrijf Van Bergeijk
Hoveniersbedrijf Van Bergeijk uit Waardenburg verspreid prachtig groene folders in o.m. ons Leebrug. Ziet er professioneel uit, maar de beste man komt alles behalve zijn afspraken na. Hij zou onze tuin van A tot Z gaan doen en had een redelijke prijs bepaald, maar wa...
Views: 152   Replies: 0
Last Post: Jun 13, 2002 1:56am
by ROBERT
Korting
Decohome Hendriks Laaggraven 5,in Nieuwegein nabij de Gamma Opent morgen 14 juni zijn zaak en geeft 20% korting op voorraad en 15% korting op bestelling. Verkoopt Gordijnen, vloerbedekking, behang, verf, parket etc.
Views: 162   Replies: 0
Last Post: Jun 12, 2002 10:53am
by Letty Krijger-An...
Huisarts info
Het volgende bericht komt van Houten.com: Huisartspraktijken in Houten-zuid woensdag 5 juni 2002 - Bron: Gemeente Houten Nieuwe patiënten in Houten-zuid kunnen zich vanaf heden inschrijven voor huisartsenzorg. Afhankelijk van het woonadres in Houten-zuid ka...
Views: 204   Replies: 0
Last Post: Jun 7, 2002 1:20am
by Harry Somers
Re: Spuitwerk wanden
Wij hadden Stucadoorsbedrijf Primac B.V. (Michael Prins) Bessemerlaan 113 3553 GC Utrecht Tel: 030-2438931 of mobiel: 06-51827280. Op dag 2 stonden zij al om 7.00 uur voor de deur om de boel af te plakken. Realiseer je wel dat, wil je achter de radiatoren ook ges...
Views: 135   Replies: 0
Last Post: May 31, 2002 2:37am
by Harry Somers
Re: Re: tuin reeds afgegraven
Ja klopt, maar daar hij bij mij een afspraak niet is nagekomen, verder gekeken. Via via bij de Bie terecht gekomen. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Ook een goed contact is Edwin Sturkenboom, die op de website houten.com/leebrug2 te vinden is. Oo...
Views: 141   Replies: 0
Last Post: May 29, 2002 6:22am
by Harry Somers
Re: tuin reeds afgegraven
Ook een goed contact is Edwin Sturkenboom, die op de website houten.com/leebrug2 te vinden is. Ook hij graaft af en vult aan tegen een goede prijs. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Onze tuin is afgegraven door René de Bie uit Houten voor een conc...
Views: 286   Replies: 0
Last Post: May 29, 2002 12:06am
by William
tuin reeds afgegraven
Onze tuin is afgegraven door René de Bie uit Houten voor een concurerende prijs. tel.:06-54312820.
Views: 205   Replies: 0
Last Post: May 28, 2002 11:26pm
by Harry Somers
Re: Re: Nieuwe Prognose
Ik heb het aan Bert Fremouw gevraagd en hij gaf het volgende antwoord: Houten, 17 mei 2002 Hallo Gerrit, Volgende week krijg ik van de heer Foppen nadere gegevens omtrent de oplevering van de 7 E woningen. We zullen de prognose dan zo snel mogelijk aan jou...
Views: 133   Replies: 0
Last Post: May 17, 2002 7:45am
by Gerrit Verdick
egaliseren grond blok 16
Vandaag 16 mei is de grond geegaliseerd tussen blok 16 en de vrijstaande woningen. Een hele verandering.
Views: 143   Replies: 0
Last Post: May 16, 2002 11:52am
by Harry Somers
Re: Nieuwe Prognose
Die prognoses zien er goed uit, maar de prognose "na de bouwvak" is wel erg vaag. Is dat week 34 of misschien week 44? Wie weet hier meer over. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Inmiddels heb ik een nieuwe prognose van de opleveringen binnen. Deze...
Views: 135   Replies: 0
Last Post: May 16, 2002 6:15am
by Cees den Hertog
Nieuwe Prognose
Inmiddels heb ik een nieuwe prognose van de opleveringen binnen. Deze zal bij iedereen via de post wel komen deze week. Ik zet het liever niet op de website vanwege inbraken die in andere wijken net na oplevering gepleegd zijn. Mocht je de info eerder willen ontvange...
Views: 139   Replies: 0
Last Post: May 14, 2002 4:52am
by William Baars
Re: kleur bakstenen E-woningen
Hallo, Mij is niets bijzonders opgevallen, maar wil je het fijne weten dan moet je contact opnemen met Dhr Fremouw en/of Dhr. Foppen. Overigens stonden (of staan) bij de bouwketen van Leebrug1 een aantal model muurtjes, gemetseld van de stenen die ook voor onze hu...
Views: 134   Replies: 0
Last Post: May 13, 2002 12:17am
by Gerrit Verdick
op zoek naar bouwnummer 114
Wij willen graag z.s.m. in contact komen met de toekomstige bewoners van bouwnummer 114, dit in verband met het (mogelijk) gezamelijk afgracven van de tuinen.
Views: 179   Replies: 0
Last Post: May 12, 2002 1:51pm
by Eric Diks
kleur bakstenen E-woningen
Is de kleur van de bakstenen van de E-woningen (nl: rood) afwijkend van de kleur zoals vermeld in de technische omschrijving (nl: genuanceerd zacht beige/leerkleur)?
Views: 208   Replies: 0
Last Post: May 10, 2002 4:25am
by R. Delvigne
Tuin afgraven
Beste wijkbewoners. Door ons (peter en Netty v Rossum)is een offerte aangevraagd voor het afgraven en afvoeren van de tuinaarde. De Firma Werkhoven deed het aanbod om de tuin 20 cm af te graven en het omspitten waar de tuinaarde komt en het aanvullen van zand en tui...
Views: 153   Replies: 0
Last Post: May 9, 2002 7:05am
by Peter van Rossum
werkzaamheden/staking
Beste Leebruggers2 Vandaag 6 mei was het duidelijk te merken dat de staking voorbij is. De activiteit op de bouwplaats was enorm. gegroet
Views: 147   Replies: 0
Last Post: May 6, 2002 11:48am
by Harry Somers
Staking afgelopen !!
Schijnbaar is er vannacht een akkoord tussen bonden en werkgevers gesloten. Morgen gaan de ploegen weer als vanouds aan de slag !!
Views: 146   Replies: 0
Last Post: May 1, 2002 11:54pm
by William Baars
Re: Re: Aktie tegen de bouwstaking ! Deelnemers gezocht !
Ook het jeugdjournaal heeft een onderwerp laten zien over de bouwstaking op 29 april. Verder zal er deze week een discussie zijn op de radio tussen FNV Bouw en de heer Van Asselt bij de Avro. Ook worden andere gedupeerden op de radio geinterviewd. Verdere aktie volgt...
Views: 111   Replies: 0
Last Post: Apr 30, 2002 1:43am
by William Baars
Dennenhout 26
Hallo Allen, Dit is dan mijn eerste bericht na de verhuizing. Ik kan jullie melden dat alles goed is verlopen en wij zeer moe maar content over het huis en leven met jullie mee v.w.b. de staking. Het is nogal wat ca. 25 dagen. Ik heb de media de laatste dagen niet...
Views: 135   Replies: 0
Last Post: Apr 29, 2002 1:14pm
by Harry Somers
Re: Verse metselaars + E-woning nieuws
Hallo Leebrug2ers, Ik hoorden vanmiddag van Jan Foppen het zelfde. Ik heb mijn lof uitgesproken over de bouwvakkers die de afgelopen weken wel de handen uit de mouwen hebben gestoken. Verder hoorde ik van Jan Foppen dat voor de E-woningen (D-woningen weet ik ni...
Views: 125   Replies: 0
Last Post: Apr 26, 2002 10:29am
by Gerrit Verdick
Re: Aktie tegen de bouwstaking ! Deelnemers gezocht !
Vanmiddag (26 april) omstreeks 3 uur zijn enkele gedupeerden te horen op de Wereldomroep. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Donderdag 25 april was op het 8-uur journaal een onderwerp over de bouwstaking. Daarin was de heer Van Asselt te zien, die...
Views: 149   Replies: 0
Last Post: Apr 26, 2002 2:58am
by William
Aktie tegen de bouwstaking ! Deelnemers gezocht !
Donderdag 25 april was op het 8-uur journaal een onderwerp over de bouwstaking. Daarin was de heer Van Asselt te zien, die een huis in Houten gekocht heeft en gedupeerd is nu zijn woning later opgeleverd wordt. Ik heb contact met hem gehad en hij is van plan aktie te...
Views: 137   Replies: 0
Last Post: Apr 25, 2002 11:51pm
by William Baars
Verse metselaars
Van nieuwe metselaars die zijn ingehuurd hoorde ik dat waarschijnlijk komende week 21 nieuwe metselaars aan het werk gezte worden. Tevens hoorde ik dat inderdaad de 6 en/of 3 weken brief niet meer hard gemakt zullen worden en ze ook inspelen op de actualiteit d.w.z....
Views: 128   Replies: 0
Last Post: Apr 25, 2002 1:53pm
by Harry Somers
Gedupeerden van staking meld u aan bij Ver. Eigen Huis !
Via http://www.eigenhuis.nl/index.html?envelope=155&folder=129&page=728 kun je je aanmelden als gedupeerde van de bouwstaking.
Views: 128   Replies: 0
Last Post: Apr 24, 2002 1:55am
by William Baars
k
kohler
Re: Opleverdata
Bijgaand de mail die wij vandaag (d.d. 22-04)doorgestuurd hebben naar de heer Fremouw. Tevens treft u zijn reactie aan. Afgelopen week ben ik meerdere keren) - op de bouw verschenen om te kijken of er nog mensen aan het werk waren. Het viel mij niet tegen, in d...
Views: 124   Replies: 0
Last Post: Apr 22, 2002 2:03am
by kohler
Opleverdata
Ik sprak iemand die in Hofstad is gaan wonen; zij kreeg niet 6 weken voor de oplevering een brief, maar 2 weken voor de oplevering !!! Houd daar dus rekening mee!
Views: 144   Replies: 0
Last Post: Apr 22, 2002 12:44am
by Yvonne Siesling
Re: Website Bewonersvereniging
Als je aanvullende informatie hebt, of er staat iets verkeerd of onvolledig of je hebt een tip voor de site: stuur je opmerking op ! --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:De website van de bewonersvereniging is aktief ! Zie www.houten.com/leebrug2.
Views: 143   Replies: 0
Last Post: Apr 22, 2002 12:40am
by Yvonne Siesling
Website Bewonersvereniging
De website van de bewonersvereniging is aktief ! Zie www.houten.com/leebrug2.
Views: 154   Replies: 0
Last Post: Apr 21, 2002 11:57pm
by William Baars
vervolg oplevering
Na een paar dagen stevig klussen kan ik jullie melden dat ook de nazorg goed verlopen is. Alle kleine reparaties of onvolkomenheden zijn bespreekbaar en worden in goed overleg verholpen. Kortom, wij(Ineke en ik) zijn positief gestemd over de begeleiding van de nieuwk...
Views: 142   Replies: 0
Last Post: Apr 16, 2002 12:27pm
by Harry Somers
Glazenwasser
Ik heb zojuist contact gehad met een glazenwassersbedrijf uit Nieuwegein. Voor leden van de bewonersvereniging kan een collectief contract worden afgesloten. Nadere gegevens volgen over een paar weken: er wordt eerst gekeken naar de wijk en de bereikbaarheid van de h...
Views: 129   Replies: 0
Last Post: Apr 16, 2002 3:45am
by Yvonne Siesling
Oplevering eerste daganzo's
Hallo allemaal, De eerste Daganzo's zijn naar tevredenheid opgeleverd. Kleine gebreken werden meteen verholpen. Tevens was er weer behoorlijke activiteit op de bouw te bespeuren. Dus ik hoop voor de rest dat de vertraging zal meevallen en de bouwcombinatie Leebrug e...
Views: 142   Replies: 0
Last Post: Apr 11, 2002 2:02pm
by Harry Somers
Stakingsnieuws
Ha medebewoners, vandaag heb ik de Ver. Eigen Huis gesproken n.a.v het krantenartikel in het UNAC. Zij adviseren ons om alle leden die zich nu ongeveer 2 maanden voor oplevering bevinden, zich te laten registreren met vermelding van lidmaatsch. nr en uiteraard het p...
Views: 147   Replies: 0
Last Post: Apr 11, 2002 9:09am
by Louis Köhler
STAKING /oplevering!
De prognose voor ons huis (bouwnr. 117) was week 19/20. we hadden de 6-weken brief dus in week 14 moeten hebben. Toen ik afgelopen maandag een mail stuurde naar Bert Fremouw, vertelde hij dat er werd gestaakt en dat de prognose niet gehaald zou worden. Maar de brief...
Views: 113   Replies: 0
Last Post: Apr 10, 2002 11:17pm
by Yvonne Siesling
Artikel UN 10/04/2002
Stakingen in bouw treffen kopers, niet de bouwers ANP Amersfoort - De stakingen in de bouw dreigen vooral mensen te duperen die net een nieuwbouwhuis hebben gekocht. Hun woningen zijn later klaar dan verwacht. De vakbonden melden dat de werkgevers pogingen doen o...
Views: 134   Replies: 0
Last Post: Apr 10, 2002 11:50am
by Harry Somers
Artikel Volkskrant staking
Acties in de bouw breiden zich uit. Bouwvakkers hebben vrijdag hun acties voor een betere CAO uitgebreid. In totaal staken op deze elfde dag van de estafettestakingen ruim 3000 bouwvakkers, zo schat een woordvoerder van FNV Bouw vanuit het landelijk actiecentrum...
Views: 125   Replies: 0
Last Post: Apr 10, 2002 11:45am
by Harry Somers
1 2 3
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet