Leebrug 2 Forum

Dit forum heeft als doel de bewoners van Leebrug 2 in Houten te informeren. Iedereen kan hier vragen stellen of opmerkingen plaatsen over Leebrug2. Het is van belang dat je duidelijk aan het onderwerp kan zien waar het over gaat.

Leebrug 2 Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Re: Opleverdata


Bijgaand de mail die wij vandaag (d.d. 22-04)doorgestuurd hebben naar de heer Fremouw.


Tevens treft u zijn reactie aan.




Afgelopen week ben ik meerdere keren) - op de bouw verschenen om te kijken of er nog mensen aan het werk waren. Het viel mij niet tegen, in de ruit waar ons huis staat (107), is de straat reeds voor 40 % aangelegd en dit in 1 week tijd. Verder zag ik dat zowel in- als om onze huizen redelijk wat


bouwactiviteiten waren. In ons pand zijn de toiletten /douche betegeld, het plafond van de uitbouw was behandeld etc.


>


U snapt uiteraard mijn vraag al. Wanneer komt de 6 weken brief, de huizen aan de overkant zijn nagenoeg klaar (incl. sanitair/schilderwerk, etc) of is het zo dat jullie door de onduidelijkheid omtrent de bouwstaking alleen overgaan tot het sturen van de drie weken brief?? Tot nog toe hebben wij het idee dat in de eerst ruit, nauwelijks schade is ondervonden door stakingsaktiviteiten (zelfs het metselwerk gaat


gestaag door) en de eerst bewoners hebben iedere dag toch redelijk wat bouwactiviteiten waargenomen. Nu moet ik wel zeggen dat nagenoeg alle werkzaamheden zich concentreren op dit gebied (misschien bewust om de opleveringen op tijd te laten verlopen???)




Tot op heden, niets dan lof over dit project en aangezien ik altijd met vragen bij u terecht kan is mijn verzoek dan ook om z.s.m. duidelijkheid te verschaffen over de oplevering van de woning(en) al is het maar onder voorbehoud of misschien is het inderdaad handiger om zolang de duur van de staking (of de kracht) nog onbekend is, de mensen alleen de drie weken brief op te sturen.


>


Ik zie uw reactie graag tegemoet.


>


Met vriendelijke groet,


>


Louis en Conny Köhler


> (bouwnr. 107)






Bijgaand de reactie van de heer Fremouw




Geachte mevrouw Kohler,


>


De afbouwtimmerlieden zijn allemaal aan het staken. Er is nog een klein metselploegje aan het werk en niet in verhouding van wat het moet zijn.


Enkele onderaannemers zijn nog aan het werk.


Een week staking is 2 weken vertraging in de oplevering.


Twee weken staken is 3 weken vertraging in de oplevering.


Drie weken staken is 4 weken vertraging in de oplevering enz. (nu 3e week staking)




Wij weten niet hoelang de staking gaat duren.


Zodra wij iets meer weten, zullen wij u berichten.


>


>


Met vriendelijke groeten,


>


Bert Fremouw



--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Ik sprak iemand die in Hofstad is gaan wonen; zij kreeg niet 6 weken voor de oplevering een brief, maar 2 weken voor de oplevering !!! Houd daar dus rekening mee!