Leebrug 2 Forum

Dit forum heeft als doel de bewoners van Leebrug 2 in Houten te informeren. Iedereen kan hier vragen stellen of opmerkingen plaatsen over Leebrug2. Het is van belang dat je duidelijk aan het onderwerp kan zien waar het over gaat.

Leebrug 2 Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Verse metselaars

Van nieuwe metselaars die zijn ingehuurd hoorde ik dat waarschijnlijk komende week 21 nieuwe metselaars aan het werk gezte worden. Tevens hoorde ik dat inderdaad de 6 en/of 3 weken brief niet meer hard gemakt zullen worden en ze ook inspelen op de actualiteit d.w.z. een bepaalde week een soort 6 weken brief en vervolgens indien de tijd rijp de 3 weken brief.




Tevens is er nog steeds activiteit naar wij meemaken, maar wij kunnen niet inschatten hoeveel.

Re: Verse metselaars + E-woning nieuws


Hallo Leebrug2ers,




Ik hoorden vanmiddag van Jan Foppen het zelfde. Ik heb mijn lof uitgesproken over de bouwvakkers die de afgelopen weken wel de handen uit de mouwen hebben gestoken.




Verder hoorde ik van Jan Foppen dat voor de E-woningen (D-woningen weet ik niet) er een aanpassing komt in de centrale afzuiging. Er was een bedienings schakelaar gesitueerd in de keuken en in de badkamer. Dat kan technisch niet (ventilatoren niet meer leverbaar). Er is een ander ventilator gekozen waarbij maar 1 bedienings schakelaar mogelijk is. Jan Foppen neemt met de betrokken kontact op om de wijziging te bespreken.




Vriendelijke groet,




Gerrit Verdick


http://home.wanadoo.nl/gerrit.verdick/



--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Van nieuwe metselaars die zijn ingehuurd hoorde ik dat waarschijnlijk komende week 21 nieuwe metselaars aan het werk gezte worden. Tevens hoorde ik dat inderdaad de 6 en/of 3 weken brief niet meer hard gemakt zullen worden en ze ook inspelen op de actualiteit d.w.z. een bepaalde week een soort 6 weken brief en vervolgens indien de tijd rijp de 3 weken brief.




Tevens is er nog steeds activiteit naar wij meemaken, maar wij kunnen niet inschatten hoeveel.