Return to Website

MagteN

Velkommen til MagteN's Debat Forum. Her under er der nogle emner. Læg mærke til emnet:"Pjat". Brug dette til at komme af med jeres platte vitser, og får. Det er dog ikke forbudt at skrive en vits andre steder, men prøv at holde det seriøst. På forhånd tak! Og husk at vi har alles IP! Det vil sige at vi kan finde dig!

MagteN
Start a New Topic 
1 2
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
Voltas Air Conditioner Price List in India
Voltas, another successful enterprise from the famous TATA group, has been cooling millions of Indians for more than six decades. Voltas is a pioneer in the domestic AC market and has various firsts to its name like –the first indigenous air conditioner, the fi...
Views: 69   Replies: 0
Last Post: Aug 23, 2021 3:35am
by donaldrsimonn
[Manojob] Cumshot Compilation 2 (1080p) (2014) [NEW RELEASE].mp4
[Manojob] Cumshot Compilation 2 (1080p) (2014) [NEW RELEASE].mp4 > http://snipurl.com/2aes4ny b92c5eb40e Eddie Murphy-The Barbecue mp3 3 impressive photo actions for photoshop John Woos Hardboiled infinit...
Views: 1731   Replies: 0
Last Post: Jan 25, 2016 4:01am
by frytzfra
Honda Xl 125 Varadero Manual Download Free Zip Hit
Honda Xl 125 Varadero Manual Download Free Zip Hit > http://urlin.us/0fncr 97ffa81d91 Similar topics. [ VoyUserLogin ] Not required to post. Kim Paradise Forum::Your first category::Your first forum...
Views: 373   Replies: 0
Last Post: Jul 16, 2014 2:45am
by p****phi
Views: 334   Replies: 1
Last Post: Oct 20, 2006 9:43am
by uaippe@queretaro...
Smallville:La serie de television
Directorio especializado en la serie de television de Smallville http://www.vetea.com/smallville/
Views: 210   Replies: 0
Last Post: Jul 28, 2004 12:28am
by Smallville
Letters of songs of several artists:
Letters of songs of several artists: Abba Backstreet Boys Depeche Mode Freddie Mercury And much but .... Gratuitous account of mail Interchange of links Los Calaveras http://www.loscalaveras.com/
Views: 295   Replies: 0
Last Post: Jul 9, 2004 2:17am
by Los calaveras
Really Funny Simpsons Parody!!!
I found this really funny Simpson's Parody. I thought you guys might enjoy it Click here: The Singhsons URL: http://www.ansme.com/reference/humor/singhsons.html
Views: 231   Replies: 0
Last Post: Mar 13, 2004 12:10pm
by The Simpsons
No Subject
Juhuu! Magten lukker! Jaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var på tide så dårligt et rollespil kunne umuligt køre særlig lang tid. HaHaHa!
Views: 310   Replies: 1
Last Post: Mar 18, 2003 6:17am
by Anonymous
m
MagteN
Slut
Magtens kampagne er færdig, slut og starter med stor sansynlighed ikke op igen. Dog kan i næsten forvente et overnatnings scenarie, men det bliver først engang mod sommer. Siden vil stadig blive opdateret og vil stadig fungere som vores organ til regler, teknik, verd...
Views: 327   Replies: 0
Last Post: Feb 16, 2003 10:26am
by MagteN
No Subject
Hvad med nogle flere billeder? Det kunne være fedt med nogle flere billeder og nogle kort over steder og verdenen. Hilsen Gustav
Views: 350   Replies: 1
Last Post: Nov 13, 2002 11:47am
by Anonymous
Dette forum er dødt...... fat det nu!
Dette forum er dødt...... fat det nu! Brug nu vores gode og fantastiske og nye forum på Liveforum.dk!
Views: 303   Replies: 0
Last Post: Oct 30, 2002 10:40am
by Dette forum er d...
e
eiraad
Re: Re: Igår var det jonas(huleboer med langthår)s fødselsdag
Tillykke Jonas Hilsen din nye ejer --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Har sagt tillykke men kan da godt gøre det igen.. tillykke med dengang. hilsen Peer --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Igår var det jonas(huleboer med...
Views: 233   Replies: 0
Last Post: Oct 30, 2002 7:52am
by eiraad
gronhud.dk
Hej alle gronhuder. Nu bliver der snart en gronhud.dk, den kommer op at køre til Januar!!! for Troldebjerg - (!!!) NÆste Magten (om lang tid) skal vi finde et midlertidigt bjerg vi kan bo på. Det er meget muligt at man skal finde sig i dværgende, men at de ska...
Views: 314   Replies: 0
Last Post: Oct 29, 2002 1:14am
by Webm. Goblin
p
Peer
Re: Igår var det jonas(huleboer med langthår)s fødselsdag
Har sagt tillykke men kan da godt gøre det igen.. tillykke med dengang. hilsen Peer --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Igår var det jonas(huleboer med langthår)s fødselsdag hurra hurra hurra Han sikkert sig en gave fik som han havde ønsket sig...
Views: 283   Replies: 0
Last Post: Oct 28, 2002 11:16pm
by Peer
s
scs
Re: Dværge siden
Brug denne debat i stedet! http://www.geocities.com/magtenen/forum.html Dværgenes side kan du godt hjælpe med! --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Bliver den opdateret også, eller hvad? Jeg kan godt hjælpe med dværge siden. Mads = Runesmed...
Views: 186   Replies: 0
Last Post: Oct 28, 2002 1:19pm
by scs
m
Mads
Dværge siden
Bliver den opdateret også, eller hvad? Jeg kan godt hjælpe med dværge siden. Mads = Runesmed og dværge kordinator. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Nu kommer vores nye side snart op ! Vi har et forum på liveforum! Brug det istedet for dett...
Views: 225   Replies: 0
Last Post: Oct 28, 2002 12:51pm
by Mads
s
scs
Ny side
Nu kommer vores nye side snart op ! Vi har et forum på liveforum! Brug det istedet for dette! tjek denne her: http://svcd.dvdrip.nu/spiderman.htm ! Mvh scs
Views: 307   Replies: 0
Last Post: Oct 27, 2002 12:48pm
by scs
Re: Re: Re: bileder
billeder kommer snart op! --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:De fylder hvis du vil have dem i en supert kvalitet men faktisk ikke ret meget hvi man kigger godt efter *s* 700 KB. og så det tilmed et stort billede i .JPG format... men jo i længden fy...
Views: 209   Replies: 0
Last Post: Oct 23, 2002 4:22am
by billeder kommer ...
Igår var det jonas(huleboer med langthår)s fødselsdag
Igår var det jonas(huleboer med langthår)s fødselsdag hurra hurra hurra Han sikkert sig en gave fik som han havde ønsket sig i år med dejlig chokolade og kager til Tillykke!
Views: 355   Replies: 0
Last Post: Oct 23, 2002 4:21am
by Igår var det jon...
m
Mads
Re: vi ses i morgen
Hvem starter med dværgeminen i morgen? Mads = en dværge runesmed.
Views: 244   Replies: 0
Last Post: Oct 19, 2002 4:36am
by Mads
Her er noget folk kan spille på
*et sted i skoven står en kutte klædt og snakker til et træ* Jeg ved godt elverne ikke kan lide grøn huderne men hvad vil du have jeg skal gøre? men jeg kan da ikke bare slå dem alle ihjel? Nej, selvfølgelig skal menneskende ikke have lov at fælde skoven.. m...
Views: 317   Replies: 0
Last Post: Oct 16, 2002 7:27am
by Da Naqua
Re: Hvad er det lige elvere er?
de grøne er ikke en del af naturen , da de er sadt her af onde krafter . en skav hugger ville jeg ikke stoppe .. men folk som hugger brænde i MASSE vis , se dem skal man stoppe --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:som subjektet siger... hvad e...
Views: 289   Replies: 0
Last Post: Oct 13, 2002 1:43pm
by SkovKatten
Re: Re: bileder
De fylder hvis du vil have dem i en supert kvalitet men faktisk ikke ret meget hvi man kigger godt efter *s* 700 KB. og så det tilmed et stort billede i .JPG format... men jo i længden fylder det meget *s* --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Skal sk...
Views: 291   Replies: 0
Last Post: Oct 9, 2002 4:23pm
by Da naqua
Re: bileder
Skal ske. De fylder bare af HT. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:hey kan i ikke lige smide et par billeder op på jeres side så man kan se hvad der foregår. Hilsen Zeo
Views: 231   Replies: 0
Last Post: Oct 9, 2002 12:46pm
by Anton Webmaster
b
Brian
bileder
hey kan i ikke lige smide et par billeder op på jeres side så man kan se hvad der foregår. Hilsen Zeo
Views: 361   Replies: 0
Last Post: Oct 9, 2002 11:47am
by Brian
Re: Hvad er det lige sort elvere er?
alright. før snakkede jeg om elvere nu vil jeg snakke "SORT ELVERE" ...udsende tror jeg vi er meget enige om sort elvere er som ordet siger sorthudet menneske lignende væsner med spidse øre. men er der ikke mere i det? jo da *S* "en sort elver er i manges øjne den so...
Views: 276   Replies: 0
Last Post: Oct 7, 2002 3:57pm
by Da Guardian Naqu...
Hvad er det lige elvere er?
som subjektet siger... hvad er en elver? jo per defination er en elver et menneskelignende skikkelse med spidse øre. det tror jeg vi alle er enige om *S* men er der ikke mere og sige om det? jo nu kommer jeg så med min fulde mening som jeg ser elvere "en elver er...
Views: 227   Replies: 0
Last Post: Oct 7, 2002 3:38pm
by Da Guardian Naqu...
Bloodlust
Jeg ville bare lige tilføje denne lille herligede note at Bloodlust kommer også til at ligge uden for magten selv følgelig *s* "HEHE" hvordan kunne jeg dov glemme og risle det på også *s* Frygt EJ NAQUA TIMEN ER NÆR Jeg er herren der jager i tiden Jeg er sjæle...
Views: 178   Replies: 0
Last Post: Oct 6, 2002 4:22pm
by Da Guardian Naqu...
Bloodlust
selve start datoen er ikke fast sat men som vi snakker om lige i øjeblikket bliver det i slutningen af jan. starten af febuar... ( uden for Atanea og arda så frygt ej *S*) --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Jeg vil bare lige sige det er ikke mit m...
Views: 240   Replies: 0
Last Post: Oct 4, 2002 9:16am
by Da Naqua
Re: Re: ved at være tid igen
Jeg vil bare lige sige det er ikke mit men flere´s *S* der er hele 4 arrangøre og omkring det 3 dobbelte i hjælpere... så nej det er ikke kun mit det er manges *S* æren er ikke kun min *S* men manges --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Hej Naq...
Views: 289   Replies: 0
Last Post: Oct 4, 2002 6:24am
by Da naqua
Re: Re: ved at være tid igen
sidst jeg var det var jeg tilsyneladende den eneste der ikke viste hvem der kom af sort elvere NTL.. lad os lige se hvad der sker efter denne "Session" *S* men ellers kan vi da finde ud af det *S* ...PT : det har jeg jo sagt ja til flere gange... NM *G* --- --...
Views: 263   Replies: 0
Last Post: Oct 4, 2002 6:20am
by Da Naqua
s
scs
Re: ved at være tid igen
Hej Naqua Dit spil ser fint ud, hvornår er det? By the way har du ikke lyst til at være magtens sortelver koordinator? mvh scs p.s. vi magler koordinatorer til alle racer! --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Hej hej *S* så det ved at være...
Views: 254   Replies: 0
Last Post: Oct 4, 2002 2:28am
by scs
ved at være tid igen
Hej hej *S* så det ved at være tid igen *S* nå ja jeg har fundet ud af at der er en ny kampagnie der er ved at starte omkring roskilde beskrivelsen siger "høj magisk intriger spil" navnet er Bloodlust men de har ikke hjemme side... og reglerne er så at sige meget...
Views: 73   Replies: 0
Last Post: Oct 3, 2002 8:22am
by Da Naqua
Re: Re: Re: Re: Magi ???
det skal jo heller ikke alt samment være for sukker sødt ... falco ... kommer du til atanea på lørdag ? --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Advarsel det ritual skovkatten talerom smager undskyld mit ordvalg men ad helvede til tro mig jeg har pr¿...
Views: 41   Replies: 0
Last Post: Sep 30, 2002 11:35am
by SkovKatten
f
Falco
Re: Re: Re: Magi ???
Advarsel til alle der vil v¾re totem elvere det ritual skovkatten n¾vner smager ad helvede til tro mig jeg har pr¿vet Hilsen Falco
Views: 50   Replies: 0
Last Post: Sep 27, 2002 5:40am
by Falco
f
Falco
Re: Re: Re: Magi ???
Advarsel det ritual skovkatten talerom smager undskyld mit ordvalg men ad helvede til tro mig jeg har pr¿vet --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Ingen sorte element magien ( totem ) er kun for folk som har fået deres totem dyr ingame ... dette...
Views: 71   Replies: 0
Last Post: Sep 27, 2002 5:37am
by Falco
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm...
tjae så du vel helbredt... --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Jeg ville let kunne røre dig, for jeg stod lige bag dig. Mads --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:var man med i den cirkel der læste op? eller meget tæt på aka kunne d...
Views: 56   Replies: 0
Last Post: Sep 27, 2002 12:57am
by G-naqua
m
Mads
Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm...
Jeg ville let kunne røre dig, for jeg stod lige bag dig. Mads --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:var man med i den cirkel der læste op? eller meget tæt på aka kunne du røre en af os? --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Det var de...
Views: 54   Replies: 0
Last Post: Sep 26, 2002 6:06am
by Mads
n
Naqua
Re: Re: Re: Re: Re: hmm...
var man med i den cirkel der læste op? eller meget tæt på aka kunne du røre en af os? --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Det var det der ritual, bag efter spurte jeg dig og Ken om jeg var helbredt. Det sagde i jeg var. Mads --- --- --- --- ---...
Views: 60   Replies: 0
Last Post: Sep 25, 2002 11:22am
by Naqua
m
Mads
Re: No Subject
Hvor er i/du ond mod Morten. Hedder det entenlig ikke 5. rød jupiter. Mads --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Hejsa - mit navn er anna-marie ... jeg går i 5r på hellerupskole ... jeg har hørt at det kun er piger som kommer til "Magten" fra en som...
Views: 54   Replies: 0
Last Post: Sep 23, 2002 4:53am
by Mads
m
Mads
Re: Re: regel spørgsmål!
Tak for det. Men gider dværge webmasteren, lige skrive hvor lang tid det tager. Mads --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Hej 1. det kommer an på runen 2. forsølvede våben kan skade magiske væsener Håber det gav noget klarhed om reglerne MvH...
Views: 55   Replies: 0
Last Post: Sep 23, 2002 4:25am
by Mads
No Subject
Hejsa - mit navn er anna-marie ... jeg går i 5r på hellerupskole ... jeg har hørt at det kun er piger som kommer til "Magten" fra en som hedder Herluf - som også har et rollespil ... Hvis det er rigtigt der kun er piger så send en mail på: anna_marie@ahu.dk...
Views: 85   Replies: 0
Last Post: Sep 23, 2002 3:25am
by Anonymous
Re: regel spørgsmål!
Hej 1. det kommer an på runen 2. forsølvede våben kan skade magiske væsener Håber det gav noget klarhed om reglerne MvH scs --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:To ting: 1. Hvor lang tid tager det for at lægge en rune? 2. Hvad sker der når...
Views: 84   Replies: 0
Last Post: Sep 23, 2002 1:26am
by Anonymous
m
Mads
regel spørgsmål!
To ting: 1. Hvor lang tid tager det for at lægge en rune? 2. Hvad sker der når man forsølver et våben? Mads
Views: 90   Replies: 0
Last Post: Sep 22, 2002 8:57am
by Mads
m
Mads
Re: Re: Re: Re: hmm...
Det var det der ritual, bag efter spurte jeg dig og Ken om jeg var helbredt. Det sagde i jeg var. Mads --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:næste gang for bliver jeg passive og holder mig som jeg burde elven last line of defense. Helbredt?? Anto...
Views: 77   Replies: 0
Last Post: Sep 20, 2002 5:56am
by Mads
Re: Re: Magi ???
Ingen sorte element magien ( totem ) er kun for folk som har fået deres totem dyr ingame ... dette sker under et mindre ritual.. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:du vælger magi for ti point, fx. som totem elver - ild, 3 ildkugle(så kan du ka...
Views: 55   Replies: 0
Last Post: Sep 17, 2002 7:24am
by SkovKatten
Re: Re: Re: hmm...
vi svinede ikke elver racen og så hvidt jeg ved lave vi ikke nogle person dræb hilsen shamanen den lille sorte goblin --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:hvad skulle vi ellers gøre .. sige se en grøn hud som synger sange og sviner vores race...
Views: 49   Replies: 0
Last Post: Sep 17, 2002 5:48am
by shamanen
Re: Re: Re: hmm...
næste gang for bliver jeg passive og holder mig som jeg burde elven last line of defense. Helbredt?? Anton det vel ikke noget du kender til er det? fordi hva er ideen så med en magisk sygdom når en urte kender kan helbrede den? NM tager visse forholds regler...
Views: 77   Replies: 0
Last Post: Sep 17, 2002 5:01am
by Da naqua
Re: Re: hmm...
hvad skulle vi ellers gøre .. sige se en grøn hud som synger sange og sviner vores race til ?? hvis i tror at i kan vade ind i elver land , og overleve er i pænt dumme , det er vores pligt at jage jer ud eller tæve jer ,,, sååå HOLD JER VÆK , HVIS I overleve ,,,,...
Views: 71   Replies: 0
Last Post: Sep 17, 2002 4:29am
by SkovKatten
m
Mads
Re: hmm...
Jeg blev helbredt. Mads --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:INTET. hvad blev der af dem som var blevet smittet med SYGDOM??? NM. Stadig INTET. --- --- --- --- --- --- --- --- --- Replying to:Er der én som har set min hjelm, den er metal...
Views: 56   Replies: 0
Last Post: Sep 17, 2002 12:33am
by Mads
1 2
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet