Return to Website

MagteN

Velkommen til MagteN's Debat Forum. Her under er der nogle emner. Læg mærke til emnet:"Pjat". Brug dette til at komme af med jeres platte vitser, og får. Det er dog ikke forbudt at skrive en vits andre steder, men prøv at holde det seriøst. På forhånd tak! Og husk at vi har alles IP! Det vil sige at vi kan finde dig!

MagteN
Start a New Topic 
Author
Comment
Hvad er det lige elvere er?

som subjektet siger...


hvad er en elver?


jo per defination er en elver et menneskelignende skikkelse med spidse øre. det tror jeg vi alle er enige om *S* men er der ikke mere og sige om det? jo nu kommer jeg så med min fulde mening som jeg ser elvere "en elver er et væsen som beskytter sit hjem og art fælder i en vær situation. der ud over elsker den naturen og den skønhed" men er det i sandhedden alt man kan sige om disse væsner? nej jeg har mere at sige "en elver efter som den elsker naturen hvad så når denne ser en grøn/brun hud... tager jeg fejl *så jage den og nedslagte den* men er det korrekt af en elver? hvis de elsker naturen bør de så ikke beskytte denne og ikke KKND=krush killn destroy [pointen er at grøn ting er en del af naturen godt nok en pt: dårlig men stadig natur ]" har han mere og sige? ja det har jeg "og nu jeg snakker om naturen *S* bør en elver så ikke stoppe den arme skovhugger karl bent i at fælde skoven for skaffe brande?"




men hvis det sådan at du vil spille elver ved et scenarie.. jamen så spørg til det du vil spille fordi det kan godt være elveren ikke er sådan...




hehe skrev det kun fordi jeg tidligt om morgen sad og kedet mig.

Re: Hvad er det lige sort elvere er?


alright. før snakkede jeg om elvere nu vil jeg snakke "SORT ELVERE" ...udsende tror jeg vi er meget enige om sort elvere er som ordet siger sorthudet menneske lignende væsner med spidse øre. men er der ikke mere i det? jo da *S* "en sort elver er i manges øjne den som er ond, korrupte, led & backstabbende men er dette sandt? nej ond er et skænsels ord fordi det er ikke det rette for sort elvere. stil så spørgsmållet her { hvorfor passer det ikke at sort elvere ikke er onde } nu kommer så mit svar : sort elvere handler udfra at denne person er en trusel eller ej. hvis han slår en ihjel udgjore denne person en potentiel trusel mod ham. Jeg har mere at tilføje en sort elver der gripper til våben aka sværd er en svag sort elver... en sort elver ved at våben dræber og at man kan straffes for drab... derfor en sort elver der trækker et våben er en sort elver uden ære. en sort elver er i mine øjne den sande kriger på ord han udnytter andre til at gøre sit beskidte arbejde og hvis det ikke bliver gjort begynder han med ofte tomme trusler der lyder som om han virkelig vil gøre det han siger..." derfor møder du en sort elver der truer dig eller beder dig om noget så hjælp ham for faen med at spille hans sort elver rolle fordi det ikke alle der er lige gode til at overtale.... Her skal jeg da ikke selv råbe forhøjt men..




jeg tror faktisk det var alt jeg har at sige *S*




PS: jeg skrev også kun dette fordi jeg tidligt om morgen stadig sad og kedet mig.

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

som subjektet siger...


hvad er en elver?


jo per defination er en elver et menneskelignende skikkelse med spidse øre. det tror jeg vi alle er enige om *S* men er der ikke mere og sige om det? jo nu kommer jeg så med min fulde mening som jeg ser elvere "en elver er et væsen som beskytter sit hjem og art fælder i en vær situation. der ud over elsker den naturen og den skønhed" men er det i sandhedden alt man kan sige om disse væsner? nej jeg har mere at sige "en elver efter som den elsker naturen hvad så når denne ser en grøn/brun hud... tager jeg fejl *så jage den og nedslagte den* men er det korrekt af en elver? hvis de elsker naturen bør de så ikke beskytte denne og ikke KKND=krush killn destroy [pointen er at grøn ting er en del af naturen godt nok en pt: dårlig men stadig natur ]" har han mere og sige? ja det har jeg "og nu jeg snakker om naturen *S* bør en elver så ikke stoppe den arme skovhugger karl bent i at fælde skoven for skaffe brande?"




men hvis det sådan at du vil spille elver ved et scenarie.. jamen så spørg til det du vil spille fordi det kan godt være elveren ikke er sådan...




hehe skrev det kun fordi jeg tidligt om morgen sad og kedet mig.

Re: Hvad er det lige elvere er?


de grøne er ikke en del af naturen , da de er sadt her af onde krafter .






en skav hugger ville jeg ikke stoppe .. men folk som hugger brænde i MASSE vis , se dem skal man stoppe

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

som subjektet siger...


hvad er en elver?


jo per defination er en elver et menneskelignende skikkelse med spidse øre. det tror jeg vi alle er enige om *S* men er der ikke mere og sige om det? jo nu kommer jeg så med min fulde mening som jeg ser elvere "en elver er et væsen som beskytter sit hjem og art fælder i en vær situation. der ud over elsker den naturen og den skønhed" men er det i sandhedden alt man kan sige om disse væsner? nej jeg har mere at sige "en elver efter som den elsker naturen hvad så når denne ser en grøn/brun hud... tager jeg fejl *så jage den og nedslagte den* men er det korrekt af en elver? hvis de elsker naturen bør de så ikke beskytte denne og ikke KKND=krush killn destroy [pointen er at grøn ting er en del af naturen godt nok en pt: dårlig men stadig natur ]" har han mere og sige? ja det har jeg "og nu jeg snakker om naturen *S* bør en elver så ikke stoppe den arme skovhugger karl bent i at fælde skoven for skaffe brande?"




men hvis det sådan at du vil spille elver ved et scenarie.. jamen så spørg til det du vil spille fordi det kan godt være elveren ikke er sådan...




hehe skrev det kun fordi jeg tidligt om morgen sad og kedet mig.