Return to Website

SrananComForum

Discuss The News Or Anything Worth Discussing

SrananComForum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: PHILOMENA BIJLHOUT

Ronnie Brunsie sakka mie dja. Ze zegt dat ze niets met de decembermoorden te maken had. Ik geloof haar.

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Eige schuld dan moest ze maar niet met Bouta bemoeien

Replying to:

Beste lezers,

Wordt mevrouw Bijlhout vertrapt omdat ze lid was van de Volksmilitie of omdat ze de waarheid niet heeft verteld?

Re: Re: PHILOMENA BIJLHOUT

Mevrouw Bijlhout heeft mijn inziens een goede keus gemaakt om lid te worden van de Volks Militie. Als ik in Suriname zou wonen zou ik ook hetzelfde doen.

Replying to:

Ronnie Brunsie sakka mie dja. Ze zegt dat ze niets met de decembermoorden te maken had. Ik geloof haar.

Replying to:

Replying to:

Beste lezers,

Wordt mevrouw Bijlhout vertrapt omdat ze lid was van de Volksmilitie of omdat ze de waarheid niet heeft verteld?

Re: PHILOMENA BIJLHOUT

Mijn inziens is er een groot verschil tussen de Volksmilitie van voor 8 dec 82 en die van na deze trieste datum

Replying to:

Mevrouw Bijlhout heeft mijn inziens een goede keus gemaakt om lid te worden van de Volks Militie. Als ik in Suriname zou wonen zou ik ook hetzelfde doen.

Replying to:

Replying to:

Replying to:

Beste lezers,