Return to Website

SrananComForum

Discuss The News Or Anything Worth Discussing

SrananComForum
Start a New Topic 
Author
Comment
Mitkä ovat parhaat aloituskädet Texas Holdemissa - pokerisaannot?

Olen alkanut pelata kavereiden kanssa kotipelejä, mutta tuntuu, että lähden aina mukaan huonoilla korteilla ja menetän pelimerkkini heti alussa. Mitkä ovat ne parhaat aloituskädet Texas Holdem pokerissa? Haluan parantaa taktiikkaani tulevia viikonloppuja varten kunnolla.

Re: Mitkä ovat parhaat aloituskädet Texas Holdemissa - pokerisaannot?

Aloittelijana kaikkein paras nyrkkisääntö on oppia kärsivällisyyttä ja pelata vain oikeasti vahvoja kortteja. Vahvimpiin aloituskäsiin kuuluvat tietysti isot parit kuten ässät ja kuninkaat. Vilkaise kattava https://pokerisaannot.com/ löytääksesi hyödyllisiä taulukoita siitä, millä käsillä todella kannattaa lähteä mukaan katsomaan floppia. Tein itse alussa saman virheen, eli maksoin liian usein keskikertaisilla korteilla vain nähdäkseni pöydän. Kun aloin kippaamaan enemmän käsiä ja odottamaan niitä oikeita arvokortteja, voittoprosenttini koti-illoissa parani todella nopeasti. Oikea käden valinta säästää todella paljon pelimerkkejä illan aikana.

Re: Mitkä ovat parhaat aloituskädet Texas Holdemissa - pokerisaannot?

Kotipeleissä rennossa seurassa itse tykkään lähteä mukaan vähän hulluimmillakin korteilla. Se on minusta hauskaa, kun joskus satunnainen kasikakkonen osuukin ihmeellisesti kohdalleen ja kaikki ovat aivan ihmeissään pöydässä. Liian tiukka peli voi olla vähän tylsää katseltavaa illan edetessä.