Tjena! Jag börjar bli rätt less på svenska bettingsidor med alla deras restriktioner. Speciellt bonusarna känns så begränsade. Har funderat på att testa bettingsidor utan svensk licens istället, men är lite osäker på hur uttag funkar där. Är det någon här som har erfarenhet av det? Fungerar det smidigt eller kan man råka på problem med att få ut sina pengar?
Jag har testat flera sidor utan svensk licens och för det mesta har det funkat riktigt bra! Uttagen har varit snabba och jag har inte haft några problem med att få ut mina vinster. Jag hittade flera bra sidor genom https://xn--utlndskabettingsidor-dzb.se/. Det gäller bara att se till att läsa recensioner och villkor noga innan du börjar, så du undviker höga omsättningskrav och liknande.
Jag har också bytt till sidor utan svensk licens, och det har varit en positiv upplevelse. Uttag har funkat utan problem för mig. Fördelen är att man får mycket bättre bonusar, men som andra har sagt, se till att du kollar upp villkoren innan. Det är också värt att tänka på att Spelpaus inte gäller där, så man måste hålla koll på sitt spelande och vara ansvarsfull.