Return to Website

SrananComForum

Discuss The News Or Anything Worth Discussing

SrananComForum
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Re: Re: Sylvana Simons zei eens" Als je op zwarte mannen vant heb je een probleem!"


Sylvana moet blij zijn dat ze om haar kleur nu op tv komt van haar vakmanschap moet ze het niet hebben. Al heeft ze kinderen met een witte de neger zit toch in ze. Gaat ze haar kinderen ook haten?

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


sylvana heeft een ernstig probleem, we zullenvoor haar bidden

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Sylvia of hoe ze heet kan voor mijn part, en in die volgorde het 11-e en het 1-e letter van het alfabet eten.

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Sylvana Simons? Wie is dat?

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Sylvana Simons het omhooggevallen sterretje van o.a. TMF,SBS6,RTL4 heeft een bloedhekel aan zwarte Surinaamse mannen. Dit is de reden waarom ze kinderen verwekte van witte mannen. In de schrijvende pers deed ze enkele pijnlijke uitspraken over de zwarte man. Deze vrouw is het niet waard om Surinaamse en zwart te zijn. Heeft ze soms moeite met haar huidskleur?

Re: Re: Sylvana Simons zei eens" Als je op zwarte mannen vant heb je een probleem!"


ik vind het onzin wat uit die mond van sylvana komt want als haar moeder er ook zo over dacht was zij nooit geboren dus het is een klink klare onzin

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Sylvana Simons? Wie is dat?

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Sylvana Simons het omhooggevallen sterretje van o.a. TMF,SBS6,RTL4 heeft een bloedhekel aan zwarte Surinaamse mannen. Dit is de reden waarom ze kinderen verwekte van witte mannen. In de schrijvende pers deed ze enkele pijnlijke uitspraken over de zwarte man. Deze vrouw is het niet waard om Surinaamse en zwart te zijn. Heeft ze soms moeite met haar huidskleur?

Re: Sylvana Simons zei eens" Als je op zwarte mannen vant heb je een probleem!"


De uitspraak die Sylvana deed is volgens mij heel anders vertaald dan wat ik hier lees!!!!De meeste surinaamse negermannen zijn inderdaad waardeloos in relaties, zou een betere uitspraak zijn(eigen ervaring)Voor mij ook geen relatie meer met een negerman en het is geen kwestie van discriminatie.Het wordt een heel lang verhaal als ik moet uitleggen waarom, daarvoor is dit blad te klein!!Prima zijn ze in andere kwesties, begrijp me niet verkeerd, maar van relaties moeten ze nog heeeeeeeeeeeeeeeeel veel leren!!(natuurlijk zijn er uitzonderingen)Ook typische Surinaams is het dan om haar(Sylvana) nu neer te halen met uitspraken zoals die hier gedaan zijn.Iedereen heeft wel zijn/haar redenen om bepaalde uitspraken te doen en ik kan me wel een voorstelling maken van wat zij heeft meegemaakt. Ik haat niet makkelijk, maar 1 negerman heeft mij wel zo ver gekregen!! Dus ik zou zeggen, becritiseer niet zo gauw iemand als je niet weet wat de beweegredenen zijn!!!!!!!!!!!!Ik vind het fantastisch dat zij het in elk geval zover geschopt heeft!!Als je niets leuks over iemand kan zeggen, hou dan gewoon je mond dicht!!!!en voordat iemand wilt gaan schrijven "o het zal wel familie zijn" NEE, ik ben geen familie en ik ken haar ook niet persoonlijk. (dan is dat in elk geval al geen discussiepunt meer)

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Sylvana Simons het omhooggevallen sterretje van o.a. TMF,SBS6,RTL4 heeft een bloedhekel aan zwarte Surinaamse mannen. Dit is de reden waarom ze kinderen verwekte van witte mannen. In de schrijvende pers deed ze enkele pijnlijke uitspraken over de zwarte man. Deze vrouw is het niet waard om Surinaamse en zwart te zijn. Heeft ze soms moeite met haar huidskleur?