Leebrug 2 Forum

Dit forum heeft als doel de bewoners van Leebrug 2 in Houten te informeren. Iedereen kan hier vragen stellen of opmerkingen plaatsen over Leebrug2. Het is van belang dat je duidelijk aan het onderwerp kan zien waar het over gaat.

Leebrug 2 Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Kat is zoek

Gisteravond (22/01/03)is onze kat niet thuis gekomen. Normaliter staat hij na 5/10 minuten voor de voor -of achterdeur te miauwen. Het is een kat die graag ergens naar binnen sluipt, dus ook een schuur of garage. Enkele kenmerken: lapjeskat- wit met bruin, tatoo(nummer) in een oor. Zijn naam is Bob. Ik zal een foto van hem op deze site plaatsen. Als u hem ergens tegenkomt wilt u dan zo vriendelijk zijn mij te emailen of te bellen (6033948).

Vriendelijk dank alvast



Kat is gevonden(gewond)


Bob is weer terecht. Kinderen hebben hem vanochtend toen ze naar school gingen ergens zien liggen, waar hij tussen de middag ook nog lag. Zij hebben hem mee naar huis genomen.

Via Amivedi en Bob's tatoo(nummer in oor) werden wij gebeld.

Naar het zich laat aanzien valt de schade mee. Hij is waarschijnlijk op de nieuwe rondweg aangereden. Kaak gebroken. Teentjes beschadigd. Hij zal wel een flinke klap gekregen hebben want hij loopt moeilijk. Vanmiddag wordt hij aan de kaak geopereerd en vannacht moet hij ter observatie bij de dierenarts blijven.

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Gisteravond (22/01/03)is onze kat niet thuis gekomen. Normaliter staat hij na 5/10 minuten voor de voor -of achterdeur te miauwen. Het is een kat die graag ergens naar binnen sluipt, dus ook een schuur of garage. Enkele kenmerken: lapjeskat- wit met bruin, tatoo(nummer) in een oor. Zijn naam is Bob. Ik zal een foto van hem op deze site plaatsen. Als u hem ergens tegenkomt wilt u dan zo vriendelijk zijn mij te emailen of te bellen (603394 .

Vriendelijk dank alvast