Leebrug 2 Forum

Dit forum heeft als doel de bewoners van Leebrug 2 in Houten te informeren. Iedereen kan hier vragen stellen of opmerkingen plaatsen over Leebrug2. Het is van belang dat je duidelijk aan het onderwerp kan zien waar het over gaat.

Leebrug 2 Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Re: betonelementen, stukje veiligheid!


Ik was dus wel thuis en heb de dus wel actie gesteund. Je kan niet echt zeggen dat het iets van sfeer uitstraalt en qua veiligheid? Het houdt tot nu toe niemand tegen om zachter te rijden. M.i had er best wat anders geplaatst mogen worden, ik zie het alleen maar als blokkade middel tegen het parkeren van auto's. En hiervoor zijn er vast andere alternatieven

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Er werd ons laatst verteld dat er handtekeningen verzameld zijn om de betonelementen op het Kastanjehout te laten verwijderen. Aangezien wij op dat tijdstip niet thuis waren, heb ik daar niet op in kunnen gaan. Vandaar even via deze weg.


Ik zou het heel jammer vinden wanneer deze betonelementen verwijderd zouden worden. Ze zorgen namelijk voor rust en veiligheid in de straat. Doordat deze blokken geplaatst zijn is het voor automobilisten minder aantrekkelijk om door de straat te scheuren. Tevens bieden de elementen een veilige en beschermde omgeving voor de kinderen in de straat. Ook is het prettig dat je, wanneer je je voordeur uitstapt, niet meteen omver gereden wordt. Ik vind het jammer dat iemand zich zo aan deze betonelementen stoort. Ze geven het straatje een eigen sfeer en gezicht. Daar komt bij dat de beplanting nog niet eens is aangebracht; dit geeft wellicht een heel ander aanzien!