Leebrug 2 Forum

Dit forum heeft als doel de bewoners van Leebrug 2 in Houten te informeren. Iedereen kan hier vragen stellen of opmerkingen plaatsen over Leebrug2. Het is van belang dat je duidelijk aan het onderwerp kan zien waar het over gaat.

Leebrug 2 Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Re: Re: Vuilniswagen?^%$#$%#$


Hallo Anonymous(whoever you are)


Het feit dat de vuilniswagen daar was, was niet toeval, maar n.a.v. telefonisch overleg met mevrouw de gemeenteambtenaar.


Deze is de situatie gaan bekijken om zeker van de toegankelijkheid van de wijk te zijn. Ook heeft deze mevrouw opdracht gegeven de bakken te legen.


Ook al ging het niet vlot(veel telefonisch kontakt), er blijkt toch begrip voor de situatie(vuil alweer niet opgehaald) en wat mij betreft is er door de gemeente, ook al is dat misschien persoonlijk initiatief van betreffende ambtenaar, adequaat gereageerd.


Ik zal er op toezien dat vlgd week dinsdag weer bakken worden geleegd. Indien dit niet het geval is zal ik weer de telefoon ter hand nemen en vragen om actie.


gegroet




O ja, vermeld even wie je bent, anonymous!










--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Om het nog verwarrender te maken. Gisteren reed een vuilniswagen over het Sparrenhout. Wat deze kwam doen is een raadsel, maar samen met de buren hebben we de chauffeur aangehouden en de grijze bakken laten legen. Misschien dat de vuilophaaldienst ook eens bij het gemeentehuis langs moet om het rommeltje daar op te ruimen




Overigens, volgens mij worden op dinsdagochtend de bakken geleegd. De ene week de groene (dat was deze week) en de andere week de grijze (volgende week).




Wanneer je net aan het verhuizen bent, is de frequentie van ophalen veel te laag. Dan kun je met het afval terecht bij de gemeentewerf of bij de hekken vlakbij de bouwkeet. Gelieve het inderdaad niet op straat te gooien, want dat levert al gauw een grote berg afval op.

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Niet te geloven:


Dinsdag jl zouden volgens telefonische afspraak zowel de groene als de grijze bakken geleegd worden.


Tot mijn grote verbazing waren alleen de groene bakken geleegd en de grijze dus niet(voor de duidelijkheid).


Dus voor de zoveelste keer maar weer met de gemeente gebeld.


Tot mijn nog grotere verbazing werd mij medegedeeld dat de grijze bakken niet geleegd waren omdat de vuilniswagen de wijk niet in kan, dit ivm met het wegzakken van de auto door de grote hoeveelheid zand.


Het gaat toch om Leebrug2, werd mij voor de zekerheid gevraagd.


Bevestigend voegde ik er aan toe dat genoemde reden onmogelijk is omdat ik volgens mij zelf al verhuisd ben en nog met een verhuiswagen ook en toch ook enkele van dit soort wagens langs heb zien komen, dacht ik.


Waarschijnlijk kwamen ze ergens een berg zand tegen en hebben meteen rechtsomkeert gemaakt.


Wie heeft en hoe zijn de groene bakken dan wel geleegd geworden geweest, vroeg ik.


Mevrouw de gemeenteambtenaar begreep het volgens mij ook niet helemaal,gaat nu zelf een onderzoekje instellen en komt hier later op terug.


Verbijsterend wacht ik maar weer af.