Leebrug 2 Forum

Dit forum heeft als doel de bewoners van Leebrug 2 in Houten te informeren. Iedereen kan hier vragen stellen of opmerkingen plaatsen over Leebrug2. Het is van belang dat je duidelijk aan het onderwerp kan zien waar het over gaat.

Leebrug 2 Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Re: Re: STAKING !!!!


Hallo,




Volgens mij is de termijn van 250 werkbare dagen zo lang, dat ze dan altíjd klaar zijn. Er gaan namelijk nogal wat dagen vanaf die door het één of ander 'onwerkbaar' zijn. Ik denk trouwens dat stakingsdagen ook onder deze noemer zullen vallen...




Marjolein

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Zojuist terug van de bouw en zo hier en daar zijn toch nog activiteiten te bespeuren. Deze week hebben ze op ons huis (134) het dak gelegd! Er is nog hoop.




Cees den Hertog

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Over extra kosten gesproken: weet iemand hoe het zit met de 205 werkbare dagen waarbinnen opgeleverd moet worden ??


Als die overschreden worden moet er toch ook vergoed worden ?



--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Hallo,




Ik baal ook hier weer van. Ik zou week 28 opgeleverd worden maar dat kan ik nu wel schudden geloof ik.




Wie gaat de extra kosten die ik moet maken betalen????




Ik hoop dat het snel over is.




Gerrit Verdick

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Ik hoorde net van Bert Fremouw dat er vanaf vandaag wordt gestaakt. Er is niet bekend hoe lang de staking gaat duren.


Vandaag wordt een brief verstuurd waarin staat dat de prognoses niet worden gehaald !!!