Leebrug 2 Forum

Dit forum heeft als doel de bewoners van Leebrug 2 in Houten te informeren. Iedereen kan hier vragen stellen of opmerkingen plaatsen over Leebrug2. Het is van belang dat je duidelijk aan het onderwerp kan zien waar het over gaat.

Leebrug 2 Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
DIEVENGILDE OP PAD

Wie kan mij helpen!!!!!
Afgelopen zaterdag 29 mei 2004 zijn tussen 13.00 uur en 16.30 uur uit mijn tuin twee stalen tuinstoelen gestolen. Deze stoelen waren voorzien van houten armliggers en zijn van het merk Hartman.
Ze zijn gekomen via de brandpoort tussen de Kastanjehout en het Iepenhout. Door over het hek te klimmen hebben ze uit mijn tuin aan het Iepenhout 12 deze stoelen weggehaald. Mocht er iemand zijn die personen hebben gezien met twee zwarte stoelen (vermoedelijk op een fiets) laat het mij even weten. Dit dievengilde moet namelijk uit onze wijk geweerd worden.

Re: DIEVENGILDE OP PAD

Hallo, het is inderdaag bijzonder vervelend. Het valt toch op dat er de laatste tijd meer berichten komen over diefstal of simpelweg dat planten uit tuinen verdwijnen. Misschien is het een idee om gezamelijk (bewoners kastanjehout/iepenhout en kastanjehout/sparrenhout) de zij-ingang af te sluiten middels een hek? Voorkomt misschien een hoop ellende, maar ik weet niet of dit mogelijk is bv, ivm de brandveiligheid?

Re: DIEVENGILDE OP PAD

Voor brandveiligheid moet je op www.pylo.nl kijken Zie het als tip voor consumenten, mijn excuses als het niet gewenst mocht blijken te zijn.

PIETER