Leebrug 2 Forum

Dit forum heeft als doel de bewoners van Leebrug 2 in Houten te informeren. Iedereen kan hier vragen stellen of opmerkingen plaatsen over Leebrug2. Het is van belang dat je duidelijk aan het onderwerp kan zien waar het over gaat.

Leebrug 2 Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
Zwerfvuil treurig!!!!

Mooi gedaan pas nog in deze wijk,een aktie tegen zwerfvuil, prachtig een goed voor-
beeld alleen waren er erg weinig deelnemers. Want niemand maakt die rommel toch. Waarom zou je dan ook helpen opruimen. Maar nu pas blijkt wie het veroorzaken, de volwassen bewoners van deze wijk toch want je kerstboom zal toch niet door de jeugd aan de weg zijn gezet.
Ga zo door beste mensen er zal maandag wel weer geklaagd worden bij de nieuwjaarsborrel,misschien ook weer door de zelfde wijkbewoner die mij voor gek verklaarde toen ik de drol van onze Malthezer (hondje van 4 1/2kg) opraapte en in een langs de weg staande kliko deponeerde. Tussen haakjes allemaal nog de beste wensen voor 2004.

Re: Zwerfvuil treurig!!!!

Die kerstbomen zullen wel tijdelijk zijn. Ik denk dat we met zijn allen beter is op het "rommelige" karakter van de wijk zelf kunnen letten.

Al die auto's die gewoon op straat worden geparkeerd, omdat men geen tien meter wil lopen tot zijn hekje of deur. Tal van auto's die op de Beukenhout meer dan een meter uit de carport steken omdat de we niet te veel tuin op willen geven en de kliko's er natuurlijk nog achter moeten staan.
Stapels met stenen die al meer dan een jaar langs de straat staan. Enzevoort.

Zwerfvuil is vervelend, maar permanent aanwezige "rommel" vind ik persoonlijk heel wat erger.

Ik vind dat werkelijk een aanfluiting om te zien!!

Ik ben benieuwd of ik de enige ben die hier zo over denkt?

Hans

Re: Zwerfvuil treurig!!!!

Hans, misschien moet je eens een hobby gaan zoeken i.p.v. op alles te fitten...
Ga vrijwilligers werk doen in een bejaardehuis. Daar vind je misschien ook je normen en je waarden terug.

Re: Zwerfvuil treurig!!!!

Dit is nu typisch zo'n reactie van een persoon die zich aangesproken voelt op zijn gedrag. Zielig hoor!!