Return to Website

MagteN

Velkommen til MagteN's Debat Forum. Her under er der nogle emner. Læg mærke til emnet:"Pjat". Brug dette til at komme af med jeres platte vitser, og får. Det er dog ikke forbudt at skrive en vits andre steder, men prøv at holde det seriøst. På forhånd tak! Og husk at vi har alles IP! Det vil sige at vi kan finde dig!

MagteN
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Re: Re: Magi ???


Advarsel det ritual skovkatten talerom smager undskyld mit ordvalg men ad helvede til tro mig jeg har pr¿vet

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Ingen sorte




element magien ( totem ) er kun for folk som har fået deres totem dyr ingame ... dette sker under et mindre ritual..

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


du vælger magi for ti point, fx. som totem elver - ild, 3 ildkugle(så kan du kaste den tre gange i løbet af spillet), smerte, ildmur og opløse magi.




hilsen eiraad




ps. hvar det svar nok?

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Jeg vil bare lige sige at man kan købe alle de magier der er under ild med det samme. I skriver man har 10 point at købe for og prisen er fra 1 til 3 på dem alle. De er sQ da mega billige ?


Er det mig der ikke fatter det eller hvad ?


Plaese forklar mig det.


Og lige en ting mere... Der står Elver Totem vil det så også sige Sortelvere ?

Re: Re: Re: Re: Magi ???


det skal jo heller ikke alt samment være for sukker sødt ...




falco ... kommer du til atanea på lørdag ?

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Advarsel det ritual skovkatten talerom smager undskyld mit ordvalg men ad helvede til tro mig jeg har pr¿vet

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


Ingen sorte




element magien ( totem ) er kun for folk som har fået deres totem dyr ingame ... dette sker under et mindre ritual..

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:


du vælger magi for ti point, fx. som totem elver - ild, 3 ildkugle(så kan du kaste den tre gange i løbet af spillet), smerte, ildmur og opløse magi.




hilsen eiraad




ps. hvar det svar nok?

--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Replying to:

Jeg vil bare lige sige at man kan købe alle de magier der er under ild med det samme. I skriver man har 10 point at købe for og prisen er fra 1 til 3 på dem alle. De er sQ da mega billige ?


Er det mig der ikke fatter det eller hvad ?


Plaese forklar mig det.


Og lige en ting mere... Der står Elver Totem vil det så også sige Sortelvere ?

Re: Re: Re: Magi ???

Advarsel til alle der vil v¾re totem elvere det ritual skovkatten n¾vner smager ad helvede til tro mig jeg har pr¿vet




Hilsen Falco