Learn to Learn forum

Welkom. Eindelijk een plek waar je jouw vragen over mindmappen terecht kunt. Ik zal proberen zo vaak en zo snel mogelijk te reageren.

Learn to Learn forum
Start a New Topic 
Topic
Author
Views
Replies
Last Post
The Pacifier 2005 BRRip 720p H264-3Li
The Pacifier 2005 BRRip 720p H264-3Li > http://tllg.net/NtH8iibmhtZgWWKcty5 The Pacifier 2005 BRRip 720p H264-3Li b92c5eb40e Windows seven Theme For XP and Vista [120225]-[?????]-????????-~??????? ??????~ w...
Views: 213   Replies: 0
Last Post: Jan 25, 2016 10:31am
by ginnqyny
St Thumbnails Explorer 1 5 Registration Key
St Thumbnails Explorer 1 5 Registration Key > http://urlin.us/0fgd3 97ffa81d91 (NOTE: This will only last for 1 year starting the time you activated it) 5. This will help them create more updated softwares...
Views: 629   Replies: 0
Last Post: Jul 15, 2014 4:47pm
by tapanuria
Exorcist 3 Inception Of Darkness Walkthrough
Exorcist 3 Inception Of Darkness Walkthrough > http://tinyurl.com/n2g5ams Exorcist 3 Inception Of Darkness Walkthrough, Www.3gpindonesiadownload.blogspot.com Sepasang ABG ML.3gp  972c82176d freedom at m...
Views: 885   Replies: 0
Last Post: Jul 14, 2014 12:56am
by mariogb
j
Joe
BitTorrent Multi-Search engine?
Anyone here use Torrents? I found this multi-search engine for Torrents. I thought you guys might be interested? Click Here: TorrentPond.com URL: http://www.torrentpond.com/
Views: 233   Replies: 0
Last Post: Apr 18, 2006 3:57pm
by Joe
Is zij geschikt voor mindmapping ?
Mijn14 jarige dochter Caroline is altijd erg veel tijd aan huiswerk kwijt ( + 3 uur per dag) en komt tijd tekort bij proefwerken e.d. Ze zit in de 2e klas vwo/atheneum. Is zij geschikt voor mindmapping ? Om meteen met de deur in huis te vallen: Ja, mits haar mot...
Views: 495   Replies: 1
Last Post: Jan 23, 2004 2:28am
by Kristine Kerkhof...
o
oscar
Forum?
Hallo mr. Brutschin, Ik vroeg me af of U geen "echt" forum wilde. Wat U nu heeft is meer een FAQ. Niet rot bedoeld, maar als mindmapping werkt, dan mag er toch openlijk over worden gediscussieerd? Mensen die er gebruik van maken of dat willen zouden er veel steun...
Views: 436   Replies: 0
Last Post: Sep 29, 2003 7:29am
by oscar
Dus er is nog hoop?
Je hebt mij zeer niewsgierig gemaakt. Ik ben 46 en doe de opleiding acupunctuur, maar moet er erg op blokken, en dan nog lijkt het of er maar weinig blijft hangen.En als ik iemand wil bellen moet ik soms drie maal in het telefoonboek kijken voordat ik het nummer eens...
Views: 468   Replies: 0
Last Post: Apr 8, 2003 6:12am
by Jack Brutschin
Ik heb veel te maken met dyslectische leerlingen en hun specifieke probleme
Ik heb veel te maken met dyslectische leerlingen en hun specifieke problemen. Juist omdat met mindmapping met veel afbeeldingen gewerkt wordt, blijkt het dyslectische mensen zeer te kunnen helpen. Daar zijn al zo veel verschillende ervaringen over bekend. Dus, ik...
Views: 487   Replies: 0
Last Post: Apr 8, 2003 6:06am
by Jack Brutschin
Waar kan zij op letten om te weten of ze kwaliteit in koopt?
Geachte Jack Is het mogelijk mij informatie te doen toekomen over mindmappen dan wel snellezen voor een collega van mij in het verre Westen, nl in de USA. Omgeving San Franscisco. Waar kan zij op letten om te weten of ze kwaliteit in koopt? Het is mij niet geheel...
Views: 419   Replies: 0
Last Post: Apr 8, 2003 6:03am
by Jack Brutschin
welke trucjes zijn belangrijk om weten?
Beste, ik krijg dagelijks heel wat informatie te verwerken. Meerdere vergaderingen per dag informatie vanuit verschillende hoeken, ... kortom ik zie door het bos de bomen soms niet meer. Ik volgde al een cursusje mindmapping maar het was op niveau van schoolgaande jo...
Views: 511   Replies: 0
Last Post: Apr 8, 2003 6:01am
by Jack Brutschin
Is dit iets voor haar?
Ook mijn dochter van 14 1/2 is zeer geinteresseerd in het " aanleren" van betere methoden om haar studieresultaten te verbeteren. Is dit iets voor haar? Om meteen met de deur in huis te vallen……Ja, ik denk dat ik jouw dochter kan helpen. Maar ZIJ moet het wille...
Views: 425   Replies: 0
Last Post: Apr 8, 2003 5:57am
by Jack Brutschin
Kan mindmapping ook bejaarden helpen die moeite hebben met onthouden?
Jazeker kan dit helpen. De methodiek spreek de hersenen van ieder persoon op een breinvriendelijkere manier aan en dus mag je aannemen dat gemiddeld genomen ieder persoon hier z´n voordeel uit kan halen.
Views: 442   Replies: 0
Last Post: Apr 8, 2003 5:56am
by Jack Brutschin
Heeft u geen info. over photo reading????
Het spijt mij, ik heb zo goed als geen info over photo-reading. Ik heb er wel over gelezen, maar voor mij is en voorlopig blijft het een ver van mijn bed show. Maar op het internet is er genoeg over te vinden. Sorry. Mijn specialiteit is mindmapping, daar kan ik eind...
Views: 467   Replies: 0
Last Post: Apr 8, 2003 5:50am
by Jack Brutschin
Is er een mogelijkheid om me weer van de mailinglijst te laten verwijderen?
Ja, natuurlijk haal ik je dan van die lijst. Ik ga je toch niet bombarderen met info. Ik wil je letterlijk op de hoogte houden van de cursussen en mijn ontwikkelingen op het gebied van mindmapping. Als jij niet op die lijst wilt staan, geef het aan mij door en het...
Views: 461   Replies: 0
Last Post: Apr 8, 2003 5:48am
by Jack Brutschin
Waarom zijn dit zo cursussen zo duur?
Heel kort door de bocht: ik vind het de basis van het denken ansich. Dat wil zeggen: hoeveel tijd heb jij zelf in trainingen in het leren leren geďnvesteerd? Blind durf ik te stellen dat je meer tijd in economie, maatschappijleer of biologie gehad hebt. Dat is toch r...
Views: 526   Replies: 0
Last Post: Apr 8, 2003 5:43am
by Jack Brutschin
Waarom is het niet mogelijk het in 1 dag te leren.
Het punt is dit. Als ik je vraag of jij ooit hebt geleerd om te leren leren, denk ik dat de kans groot is dat het antwoord hierop negatief is. Sterker nog, stel dat jouw antwoord positief is, dan stel ik je wederom de vraag of je net zoveel les in leren denken hebt g...
Views: 470   Replies: 0
Last Post: Apr 8, 2003 5:41am
by Jack Brutschin
uit hoeveel dagen bestaat de gehele cursus mindmappen.
Allereerst bestaat de cursus uit zoveel dagdelen als je zelf wilt. Initieel heb je 1 dagdeel nodig. Als je het echt goed wilt leren, raad ik je nog een dagdeel aan waarop je puur en alleen op snelheid gaat oefenen. Daarna bestaat nog de mogelijkheid om je in specifie...
Views: 513   Replies: 0
Last Post: Apr 8, 2003 5:39am
by Jack Brutschin
Free Forum powered by Bravenet 
Powered by Bravenet