Magnes campingforum

Return to Website

Svar
  Hjem

Subject:   Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland
Navn:   Vegard
Date Posted:   Sep 21, 08 - 11:10 AM

Hvorfor i svarte granskauen er det så galt at jeg forteller at en ikke skal sluke rått disse tallene hver og en priv.importør presenterer, uten å vite hele regnestykket?????

dette blir jo akkurat som å fortelle hva en får for sin brukte Opel.... bytter en til en kliss ny Q7 med alt utstyr, vil innbytteprisen være totalt annerledes enn om en bytter i en brukt Yaris.... men kronene en får for Oplen ved kjøp av Q7'n vil jo være flotte å fortelle da..... uten at det fortelles hva som er kjøpt igjen, til hvilken pris...

en pris blir derfor ikke et reèll og viser sannheten før den settes i en sammenheng..... her er det mye forskjellig ute å går, hvordan ine tall, er har jeg ikke sagt noe om, for jeg vet ikke.... men jeg har vist til noen jeg mener er relistiske, men på et annet merke enn hva du har

hilsen den fordømte buldoseren!!!!
Replies:    
Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by finlandia · Sep 21, 08 - 11:56 AM
Re: Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 21, 08 - 12:04 PM
Re: Re: Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by finlandia · Sep 21, 08 - 12:24 PM
Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Skrukkis · Sep 21, 08 - 11:41 PM
Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Roger · Oct 4, 08 - 9:23 PM
Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Rashid · Oct 6, 08 - 3:24 PM
Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Torgeir · Oct 7, 08 - 12:29 AM

Svar
  Hjem

powered by Powered by Bravenet bravenet.com