Magnes campingforum

Return to Website

Svar
  Hjem

Subject:   Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland
Navn:   Vegard
Date Posted:   Sep 21, 08 - 10:15 AM

må bare si en ting først, det var så mye i det innlegget, at jeg bare skummet igjenom det du skrev. derfor er det sikkert og mye jeg ikke svarer på, som du etterspør....

Nei, noen oppfordring om å bidra til skjule disse tingene som er ugunstig ved importen, kommer jeg aldri til følge.... jeg syntes det er svært uheldig at dette forsøkes å skjules. importen er helt greit, men dere danner et noe forvridd bilde av dette.

Du kjenner, ganske sikkert, og vet folk som har slitt vedr import, det ligger folk på samme camping som deg!!! men jeg vet og det er svært mange som har henta vogner der ute, og det må dere gjerne....

det jeg tok en påstandene ut i fra, var tiden du eier vogna 30 døgn bør alt holde, før du får det store surret med vognene. det er ikke småting som et løst klips eller noe som er faren, det fikses greit for de fleste. en fukskade, vil du vel så godt som aldri oppleve før et år er gått... men det et faktisk mange før fem år er gått

Hva er motivasjonen for å ikke fortelle om også baksidene vedr denne importen??????

jeg kommer til å fortelle om det du kaller svartmaling, men som er hva en del møter i ettertid, for all tid.... jeg nekter å se på at folk ikke får ta med også denne siden av saken, før de bestemmer seg.

Hva kommer det av at noen (jeg sier ikke du) oppererer med svært store besparelser, mens andre som sjekker, ikke finner det bryet verd, fordi besparelsen ikke er så stor som enkelte hevder?????
jeg velger å tro at dette ikke har med løgn og gjøre, men hvordan og hvilke tall som brukes. og det er jo klart alle vil tjene mest mulig.

Vedr NCC forumet, så er det snart to år siden jeg gikk ut av det, og har ikke brukerprofil der.altså, der er jeg ikke.... det var vel i februar-mars 07 jeg droppa det...... Er jeg da der?????

det er en annen der som skriver under navnet Vegard, det nicket er opptatt.... hvem som har det, vet ikke jeg, men du har vel da fått med deg at det er skrevet om, av en annen der inne..... På caravanforum er jeg, det er det ene forumet i, utover dette.... Hva er løgnen????? vær snill å forklar meg dette!!!

Caravanforum er altså det ene, utover dette jeg går inn på....

Her bommer altså selv en revisor, jeg er bare en simpel håndtverker.....

du anklager meg for å bare ta noe å slenge ut som en sannhet, men det er da akkurat det du gjør her....

Jeg henviste til et innlegg, det stemmer, men det du unlater å si, er at jeg skrev noe mer..... jeg skrev vel et eller annet om at ut i fra mine vurderinger, aå var det han beskrev, ganske riktig, hva er eplekjekt i det?

jeg vet og at besparelsene variere fra merke til merke, og fra model til modell....

Og jeg avslutter igjen med: Importer gjerne, men vit hva du gjør..... det er to sider av saken....

en ting til, som du som revisor bør ha et forhold til, vi her i Norge produserer masse, vil ha høye lønninger og høy velferd. det gjør oss til et høykostland....

hvem skal kjøpe våre tjenester da, dersom vi ikke gjør det selv???

I det ene øyeblikket, irriterer vi oss over østeuropeere som kommer og tar jobbene våre billig, men når vi selv får lønningsposen og skal kjøpe vogn, nei da må vi ungå at norske aktører får levere.... men når noe er galt, da forventer mange de skal stille opp.... GRATIS!!!

Hvor er moralen????
Replies:    
Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 21, 08 - 11:10 AM
Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by finlandia · Sep 21, 08 - 11:56 AM
Re: Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 21, 08 - 12:04 PM
Re: Re: Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by finlandia · Sep 21, 08 - 12:24 PM
Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Skrukkis · Sep 21, 08 - 11:41 PM
Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Roger · Oct 4, 08 - 9:23 PM
Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Rashid · Oct 6, 08 - 3:24 PM
Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Torgeir · Oct 7, 08 - 12:29 AM

Svar
  Hjem

powered by Powered by Bravenet bravenet.com