| Subject: |
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland |
| Navn: |
|
Vegard |
| Date Posted: |
|
Sep 20, 08 - 8:41 PM |
| Message: |
|
Rashid
at du har hatt noe Bjølle, er ikke noe jeg vet, men det er uintresannt her i denne saken.... men det er min Bjølle du hater så inmari da..... samme det.....
Rashid, jeg tror du må være særdeles tug-oppfattet, jeg har skrevet ganske mange ganger i denne tråden, at min motivasjon er å få fram at det er en side ved å importere, som bla du ønsker å dkke godt over, og fornekte..... for det er faktisk en god del, som har møtt problemer de ikke ante om.... de problemene vil jeg ha fram.... å bidra til å føre folk bak lyset, er ikke min greie....
Leser du innleggene, så vil du og se at jeg ganske mange ganger har skrevet at folk gjerne må importere.... men at de samtidig bør ta den avgjørelsen på et så bredt grunnlag at også bakdelene er tatt med..... og for deg må jeg igjen presisere, jeg prater vogn, ikke bobil!!!
Traff faktisk i dag en på en dugnad, som hadde mista helt lysten på vogn, etter at de hadde kjøpt ei priv imp. Hobby 560 for noen år siden.... de kjøpte den litt brukt, og som det var gått fukt i frontveggen på.... de trodde dette var som å kjøpe en import bil, og at alt ble fiksa hos nærmeste merkeforhandler....
Aldri mer vogn, sa han...... det syntes jeg er vondt å høre.....
jeg har ikke sagt alt er svart, men jeg har sagt at man bør vite hva en gjør, og ta avgjørelsen derfra.... gjør en det, og det går i dass, vel så er det jo noe de har vurdert og valgt selv..... de ønsket det slik..... og ingen synd på de... |
|
Replies:
|
|
|
|
|
|
|