Magnes campingforum

Return to Website

Svar
  Hjem

Subject:   Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland
Navn:   Rashid
Date Posted:   Sep 20, 08 - 7:50 PM
Jeg vet du hater Bjøller, like mye som jeg hater bobiler, og det må du få lov til.....

Svar: De to siste cv jeg hadde var Bjølle, og det vet du godt. Men det jeg vil frem til er at Bjølle ikke er det eneste saligjørende på cv fronten. Det finns vogner som er like bra - om ikke bedre i dag. Hadde Bjølseth vært salgbare til den prisen de forlangte, vel, så hadde de vært i markedet med nye vogner den dag i dag.

Kansje du kunne gi et svar på hva som er motivet ditt, for å holde ulempene skjult for folk, eller ikke ønske at de opplyses om dette????????

Svar: Har aldri ment at noe skal holdes skjult ved hverken privat eller sideimport. Men det jeg reagerer på er at du svartmaler absolutt alt ved denne type import. Du må faktisk tåle at andre har andre meninger enn deg, samt at andre faktisk har importert både cv og bobiler uten problemer - attpå til med god margin på det norske forhandlere tar for produktene. Likeledes at det faktisk er mange som overhodet ikke har hatt problemer med garantiarbeid.

Alt er bare ikke så svart som du Vegard vil ha det til. Og som jeg tidligere har skrevet så må man velge forhandler med omhu - i EU - som i Norge.
Replies:    
Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Geir · Sep 17, 08 - 10:16 PM
Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 18, 08 - 7:45 AM
Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Skrukkis · Sep 18, 08 - 9:49 AM
Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Skrukkis · Sep 18, 08 - 10:00 AM
Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Morten L · Sep 18, 08 - 9:30 PM
Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 18, 08 - 11:31 PM
Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Morten L. · Sep 19, 08 - 12:08 AM
Re: Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 19, 08 - 7:27 AM
Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 18, 08 - 11:57 PM
Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Geir · Sep 19, 08 - 12:31 PM
Re: Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 19, 08 - 5:51 PM
Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by jkl · Sep 19, 08 - 12:00 AM
Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Jon · Sep 19, 08 - 1:07 PM
Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 19, 08 - 6:07 PM
Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Morten L · Sep 21, 08 - 3:50 AM
Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 21, 08 - 10:15 AM
Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 21, 08 - 11:10 AM
Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by finlandia · Sep 21, 08 - 11:56 AM
Re: Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 21, 08 - 12:04 PM
Re: Re: Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by finlandia · Sep 21, 08 - 12:24 PM
Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Skrukkis · Sep 21, 08 - 11:41 PM
Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Roger · Oct 4, 08 - 9:23 PM
Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Rashid · Oct 6, 08 - 3:24 PM
Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Torgeir · Oct 7, 08 - 12:29 AM

Svar
  Hjem

powered by Powered by Bravenet bravenet.com