| Subject: |
|
Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland |
| Navn: |
|
Vegard |
| Date Posted: |
|
Sep 19, 08 - 6:07 PM |
| Message: |
|
det å drive å surre med vogn i ferien, enten på service eller kjøp, er jo heller ikke ferie da...... det er jo i ferien vogna skal brukes, syntes jeg.....
At det finnes rufsete forhandlere i Norge, helt klart.... men det finnes det jammen i utlandet og, kan ikke se at dette skulle være noe særnorsk fenomen.... dette finnes og blandt de som paralellimporterer.... men det finnes og seriøse....
vedr forhandleren i Grimstad, så har de nå et flott anlegg.... jeg har og vært kunde der.... og det er de jeg kan takke for at jeg i dag, er kunde et annet sted... så jeg kjenner godt til de..... de er vel og en direkte årsak til at importen her i sør, er så stor som den er..... jeg valgte en annen norsk forhandler, som er svært seriøs, og vet hva kundebehandling er, fordi jeg mener et vognkjøp ikke er over den dagen vogna leveres.... det er da det starter, og service etc er et nøkkelord for meg.....
men la det være klart at om det ikke funker mellom meg og forhandleren i Grimstad, så er vi to parter, jeg kan sikkert være årsaken, like godt som de..... jeg ønsket ikke fortsette der, og har en knall forhandler i dag, som samarbeidet funker med.... |
|
Replies:
|
|
|
|
|