Magnes campingforum

Return to Website

Svar
  Hjem

Subject:   Re: Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland
Navn:   Vegard
Date Posted:   Sep 19, 08 - 7:27 AM

å regne inn tiden en bruker pådette, er absolutt relevant, kjøper du ei vogn i norge, leier du jo folk til å gjøre dette for deg, samt at du vil kunne ha det ant dager, du har brukt, i ekstra ferie, og slippe å knote rundt etter vogn,

jeg har ikke sagt du skal legge inn søketiden, men tiden du bruker på å ned og hente vogna, samt til registrering og dokumentasjon.

jeg skjønner helt klart du hverken har service på vogna, eller har særlige garnti-saker, siden det du jo gjør, er å importere vogna, bruke den noen få døgn, kansje 30???? for så å dytte problemene over på neste eier, som ofte er uvitende om dette jeg har skrevet om..... du ungår elegant alt, men andre får det....

med denne aktiviteten, er det jo absolutt grunn for å advare folk mot å kjøpe vogner brukt, av slike som deg. ikke kom og fortell at det er mindre surr med ei Hobby som er privat-importert, enn det er på ei som er kjøpt i Norge.... vi vet jo etter hvert kvaliteten på de forskjellige merker. vi vet og at enkelte har slitt med helt andre ting enn ei gåen pære, som du nevner....

På alle vogner, mener jeg du må påregne litt reklamasjoner i starten, en må bare håpe det er minst mulig.

Men kan du forklare hva grunnen er til at det er så farlig at disse tingene som nevnes, kommer fram????? bare deres reaksjoner er jo verd skepsis til importen...

jeg har hele tiden sagt, importer gjerne, men vit at det både oppgis tall som ikke er relevante, og at det er en del skjær i sjøen vedr garantier..... det er her folk går på en smell..... så derfor, vit om hva du gjør på forhånd....
Replies:    
Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 18, 08 - 11:57 PM
Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Geir · Sep 19, 08 - 12:31 PM
Re: Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 19, 08 - 5:51 PM
Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by jkl · Sep 19, 08 - 12:00 AM
Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Jon · Sep 19, 08 - 1:07 PM
Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 19, 08 - 6:07 PM
Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Morten L · Sep 21, 08 - 3:50 AM
Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 21, 08 - 10:15 AM
Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 21, 08 - 11:10 AM
Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by finlandia · Sep 21, 08 - 11:56 AM
Re: Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Vegard · Sep 21, 08 - 12:04 PM
Re: Re: Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by finlandia · Sep 21, 08 - 12:24 PM
Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Skrukkis · Sep 21, 08 - 11:41 PM
Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Roger · Oct 4, 08 - 9:23 PM
Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Rashid · Oct 6, 08 - 3:24 PM
Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland by Torgeir · Oct 7, 08 - 12:29 AM

Svar
  Hjem

powered by Powered by Bravenet bravenet.com