| Subject: |
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: importere Hobbyvogn fra Tyskland |
| Navn: |
|
Vegard |
| Date Posted: |
|
Sep 18, 08 - 10:53 PM |
| Message: |
|
Rashid
det du bedriver vedr dette, så har jeg jo oppdaget at du til stadighet prøver å bortforklare å hindre at denne siden av importen blir skrevet om... det du skriver igjen og i gjen, er jo noe som viser seg å ikke være rett, og da sier jeg det.... og det opplever du selvølfelig som "dermed basta"....
Hva Bjølseth sin konkurs har med dette å gjøre??? det begriper jeg ikke, de ble da laget i Norge... og jeg føler meg rett og slett heldig, som har ei av de siste EKTE Bjøllene.... og hva du kaller at Kroken reddet, er for meg ubegripelig..... de ferdigstillet noen vogner som de tjente grovt på, men de styrer jeg klar av, for der er det litt av hvert
....
Min vogn er faktisk alt annet enn ei svartepervogn, den er for oss den komplette drømmevogna, spesialbestilt slik vi ville ha den, og forblir i vår eie, siden ikke noe like bra, er på markedet....
men angrep er jo beste forsvar, så det er vel ikke noe annet og vente, siden du liker så dårlig at jeg skriver om dette vedr importen
Jeg vil dit med å fortelle om dette, at folk skal vite om denne basiden med privatimporten....
jeg undres svært på din motivasjon for å skjule det som gjør at en privat-import kan ha ei stygg bakside... for dette kommer du med hver gang, du ønsker jo å villede folk, skjule sannheten, og hindre andre å fortelle dette!! |
|
Replies:
|
|
|
|
|
|
|